Büszkék vagyunk arra, hogy az ipari fűtéstechnika területén több mint 30 éve tudunk rugalmas, egyéni igényekre szabott, komplex megoldásokat nyújtani partnereinknek. Folyamatos kutató-fejlesztő, valamint importőri tevékenységünknek, széles termékpalettánknak, és szakértő támogató rendszerünknek köszönhetően ezen idő alatt a hazai ipari fűtéstechnikai piac vezető szereplőjévé tudtunk válni.
Innovatív megoldásaink és kutató-fejlesztő tevékenységünk révén szeretnénk már ma felelni a holnap igényeire. Sokéves szervizelési és telepítési területen szerzett tapasztalatunkat kiaknázva igyekszünk egyedi gyártó-fejlesztő munkánk, valamint nemzetközi márkák legkiválóbb termékeit biztosítani partnereink számára.
Szakértő támogató rendszerünkkel segítjük partnereinket a tervezéstől a kivitelezésen át a karbantartásig, legyen szó szervizelésről, műszaki szaktanácsadásról, energetikai tanulmányok készítéséről vagy auditálásról. Forduljon hozzánk bizalommal, szakértő kolléga segíti partnereinket már az igényfelmérés szakaszában is!
Adós neve: PAKOLE Trade Kft.
A forgóeszköz finanszírozás tartalmának rövid bemutatása: Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú hitelprogram 'B' hitelcél
A kölcsön összege: 145 millió Forint
Hitelprogram azonosító: GINOP-8.3.5-18
Cégünk a PAKOLE Trade Kft. a GINOP-2.1.7-15-2016-02036 K+F+I pályázatának keretében vállalta hat új termék prototípusának és/vagy ezek piacra vihető változatának elkészítését.
BővebbenAdós neve: PAKOLE Trade Kft.
A forgóeszköz finanszírozás tartalmának rövid bemutatása: készletfinanszírozás, anyagbeszerzés, működési költségek finanszírozása
Hitelprogram azonosító: GINOP-8.3.5-18/B
A projekt képzésekre, szervezetfejlesztésre illetve informatikai eszközbeszerzésre irányul. Célja a munka és a magánélet összehangolását elősegítő foglalkoztatási formák elterjesztése Társaságunknál.
BővebbenEzúton szeretnénk értesíteni Önöket, hogy cégünk áruátvétele és nyitva tartása a nyári leállás miatt az alábbiak szerint alakul:
Utolsó áruátvétel és kiadás: 2022.07.21-én 12:00 óráig
Első áruátvétel és kiadás: 2022.08.09-én 08:00 órától
Irodánk zárva tart: 2022.07.25-től 2022.08.08-ig
Ez idő alatt munkatársaink nem lesznek elérhetőek, a beérkező üzeneteket visszaérkezésük után, a lehető legrövidebb időn belül kezdik el feldolgozni.
Kérjük, hogy az aktuális megrendelését, kérdését és kérését a fentiek figyelembevételével ütemezni szíveskedjen!
Köszönjük szíves megértését és együttműködését!
Üdvözlettel:
Szabó Gyula, CEO Kovács Balázs, CEO